Yorumlar (25)
![avatar](/images/avatars_thumb/9601415585b433d2e5ab57.jpg)
denisilin (8408) - 7 ay önce
R. Gervais ne demiş Kate Winslet’e ‘ Holokost filmi çek, ödülü kap! ‘ Özellikle şu zamanda nazi, yahudi vs tarzı savlar anlatmak biraz insanı yoruyor! Filistinde yaşanan insanlık dramına dünyanın takındığı iki yüzlü tavır insanın yüreğini dağlıyor! C. Plummer harika oynamış, insan izlerken hayranlık duyuyor! Ayrıca Dean Norris tip ve performans olarak cuk olmuş. Uzak durduğum bir yapımdı, kabloluda denk gelince izlemek istedim ve bayıldım! Muhteşem bir film! Filmi izlemeden bunu okumayın!
Sürprizbozan: Göster
![avatar](/images/avatars_thumb/38118944963f7c320387de.jpg)
eypctn (40) - 1 yıl önce
Film kalitesi açısından bakıldığında senaryo, oyunculuklar, çekim vs. gayet başarılı olmuş. Kesinlikle izlenmesi gereken keyifli bir film. Ancak eğer Nazilerin Yahudilere yaptıkları soykırımdan bıktım diyorsanız konusu bununla ilgili olduğu için tercih etmeyebilirsiniz. Şahsen Yahudilerin bu konudaki azmini takdir etmek ve örnek almak gerekir.
8
![avatar](/images/avatars_thumb/17364040415ffb090a7430c.jpg)
erhan307 (86) - 3 yıl önce
Ne kadar güzel film olduğunu anlatamam. Ağır tempo olup da bu kadar heyecanlı, keyifli ve gizemli film olabilir mi? İşte bu sorunun cevabı bu film. Bir sn mola vermeden, su bile içmeden izledim filmi. Finaline ise ayrı parantez, Harika!! Christpoher Plummer'ın ölümüne kadar oynadığı filmlerin hepsi gerçekten çok iyi.
9
![avatar](/images/avatars_thumb/8496487075a5505d97e9ee.jpg)
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
![avatar](/images/avatars_thumb/550868515651ef307d7886.jpg)
cumhurcemoglu26 (6205) - 4 yıl önce
Gerçekten izlediğim en iyi filmler arasına girdi.Kısaca mükemmel diyebilirim.Konusu işleyişi oyunculuk kusursuzdu.Konusu itibari ile sonunu çok merak ederek izledim ve finalinde ki sürpriz son ile adeta ters köşe yaptı.
8
![avatar](/images/avatars_thumb/200949958559faa31ec36f.png)
CruSuS (933) - 5 yıl önce
Güçlü bir dram.
Çarpıcı finali, Christopher Plummer'ın olağanüstü performansı ve olaya bakış açısıyla aklımda kalacak bir yapım. Yalnız afişin en üst kısmındaki cümleyi okumamış olmayı gerçekten isterdim. Özellikle böylesi bir filmse, ciddi bir hata olduğunu düşünüyorum.
7
Çarpıcı finali, Christopher Plummer'ın olağanüstü performansı ve olaya bakış açısıyla aklımda kalacak bir yapım. Yalnız afişin en üst kısmındaki cümleyi okumamış olmayı gerçekten isterdim. Özellikle böylesi bir filmse, ciddi bir hata olduğunu düşünüyorum.
![avatar](/images/avatars_thumb/2138852384d1b44f3b979f.jpg)
![avatar](/images/avatars_thumb/19336298994dbde91c9f13a.gif)
BiLLaBoNg (161) - 8 yıl önce
Şerefsiz nazilerin katletmiş olduğu milyonlarca yahudi yi aslında yahudi olmaları önemli degil önemli olan insan katliamı unutulmamalıdır,unutturulmamalidir.Film hiçbir yerinde sıkıcı gitmedi hep bir merak uyandırdı. 7 üzeri film arşivlerinize ekleyeceginiz bir film
8
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
![avatar](/images/avatars_thumb/18995461275d244b92239ed.gif)
KorJawa (882) - 8 yıl önce
"Remember" adı gibi film, unutma ve yıllar sonra da bu filmi hatırla. Mutlaka izlenmesi gereken, drama gibi yola çıkıp gerginlikle devam eden finalinde ise koca bir "Vay Bee" dedirten nefis bir film. Christopher Plummer ise, oyunculuğu ile yıllara meydan okuyor. İzleyin, izlettirin!
![avatar](/images/avatars_thumb/577460854591831808b85c.jpg)
gri72 (2674) - 8 yıl önce
Film piyasasını tek başına elinde tutan Yahudi Lobisi, 2.dünya savaşında yaşanılanları unutturmamak adına her sene en az bir veya iki tane holokost temalı film sürüyor piyasaya. Remember'ın da bu "kutsal görev gereği" yapıldığına dair bana göre en büyük emare, senaristin ilk filmi olması...
Filme gelirsek, oyunculuklara diyecek yok, final de son derece ters köşe ve beklenmedik derecede. Lakin o finale gelene kadar seyrederken filmin temposu gereği biraz zorlanıyorsunuz....
6
Filme gelirsek, oyunculuklara diyecek yok, final de son derece ters köşe ve beklenmedik derecede. Lakin o finale gelene kadar seyrederken filmin temposu gereği biraz zorlanıyorsunuz....
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
ugur guney (6) - 8 yıl önce
Auschwitz, Sobibor ve Treblenka gibi toplama ve imha kamplarını Orhan Ağaçlı dinlenme tesisi zanneden pek duyarlı yurdum insanını bu film pek açmamış olabilir. Ancak,müthiş bir hikaye ve kast ile karşı karşıya olduğumuzu söylemek isterim. Son derece iyi kotarılmış final sahnesi ile türünün en başarılı örneklerinden bence. Christopher Plummer için söylenecek pek bir şey yok. Döktürüyor... Sözün özü, ırkçılık,milliyetçilik hödüklüğün şeytani bir formudur. Uzak durmakta fayda vardır!
10
Cevaplar (3)
![avatar](/images/avatars_thumb/18814265975a92fd234ffd9.jpg)
koreli03 (97) - 05 Mayıs 2016 16:31
Bilinenen büyük yahudi firmaları hitlere çok büyük maddi destek sağlamıştır zamanında,
yahudi çevreleri bu mali desteği neden sağladılar? üstelik bu desteği, parti programında açıkça yahudi aleyhtarlığı yapan bir lidere veriyorlardı. Seneler sonra ortaya çıkan wilhelmstrasse gizli belgeleri ile bu olaya ilişkin fikirler oluştu. Bu belgelerde siyonist örgütler ile hitler’ in anlaşma yaptıkları ortaya çıktı. Yahudilere yapılan baskıya, yahudi liderlerin destek verdiği ve mali olarak hitler’ i de bu baskıyı yapması için destekledikleri bu belgelerde yer alıyor. özellikle de zengin yahudi ailelere gözdağı vermek amaçlarıydı. Bu yüzden de toplama kamplarına sadece sakat, engelli, yoksul yahudiler getiriliyordu. Bunların yanında romanlar ve çingeneler de vardı. Bu korkutma ve baskıyla varlıklı yahudiler satın alınan topraklara göçe zorlanmış oluyordu. üstelik hitler, devlet politikası olarak yahudilere göçün önünü açıyordu. Soykırım amacı olan bir diktatör niçin böyle bir göçe izin versin? üstelik neden devlet politikasıyla da desteklesin? Göç etmek isteyen yahudilerin göç organizasyonunu da siyonistlerle birlikte yürütmüş ve sadece filistin’ e göçe izin vermişlerdir. Nazi subaylarından olan adolf eichmann bu göç organizasyonunun başında yer almış ve macaristan, çekoslovakya ve avusturya’ da göç büroları kurdurmuştur. 1941′ e kadar bu bürolar aracılığıyla eichmann yasalar çerçevesinde yahudi göçünü yürütmüş ve 250 bini aşkın yahudi’ nin filistin’e göçünü gerçekleştirmiştir. Hitler ilk olarak romanya, polonya, avusturya ve macaristan’ ı işgal etmiştir. Bunun sebebi de yahudi nüfusunun bu ülkelerde daha çok olması olarak gösterilir. 2. Dünya savaşı boyunca almanların kullandığı topların üretimini bir yahudi şirketi olan skf yapmıştır. Jacob wallenberg şirketin sahibidir. Standard oil de nazilere ait askeri araçların petrol ihtiyacını karşılamıştır. üstelik toplama kamplarında kullanılan gazların üretimi bile yahudi kimya firması olan farben şirketidir. Kısacası birileri (siyonizm) filistin topraklarında bir yahudi devleti kurulmasını istedi, ve avrupadaki yahudileri yeni kurulan ülkeye göçe zorlamasının sonucudur bu soykırım,
onlar avrupadan gitmek istemedikleri için siyonizm hitlerle anlaşmış zorla güzellik politikasını uygulamışlar. Bir askere ne emir verirsen yapar yapmak zorundadır askerliğin ilk kuralı emre itaattir, yapmayanlar olmuşmudur tabi ki de, yalnız emre itaatsizliğin bedeli ölüme kadar varır savaş zamanlarında,
burda suçlanacak birileri var ise bu soykırımın önünü açan, soykırıma neden olanlardır, aldığı emiri uygulayan askerin suçu ne? Bütün alman askerlerini suçlu gösterip cellat ibaresi yapıştırmak yanlıştır sayın uğur güney kardeşim.
yahudi çevreleri bu mali desteği neden sağladılar? üstelik bu desteği, parti programında açıkça yahudi aleyhtarlığı yapan bir lidere veriyorlardı. Seneler sonra ortaya çıkan wilhelmstrasse gizli belgeleri ile bu olaya ilişkin fikirler oluştu. Bu belgelerde siyonist örgütler ile hitler’ in anlaşma yaptıkları ortaya çıktı. Yahudilere yapılan baskıya, yahudi liderlerin destek verdiği ve mali olarak hitler’ i de bu baskıyı yapması için destekledikleri bu belgelerde yer alıyor. özellikle de zengin yahudi ailelere gözdağı vermek amaçlarıydı. Bu yüzden de toplama kamplarına sadece sakat, engelli, yoksul yahudiler getiriliyordu. Bunların yanında romanlar ve çingeneler de vardı. Bu korkutma ve baskıyla varlıklı yahudiler satın alınan topraklara göçe zorlanmış oluyordu. üstelik hitler, devlet politikası olarak yahudilere göçün önünü açıyordu. Soykırım amacı olan bir diktatör niçin böyle bir göçe izin versin? üstelik neden devlet politikasıyla da desteklesin? Göç etmek isteyen yahudilerin göç organizasyonunu da siyonistlerle birlikte yürütmüş ve sadece filistin’ e göçe izin vermişlerdir. Nazi subaylarından olan adolf eichmann bu göç organizasyonunun başında yer almış ve macaristan, çekoslovakya ve avusturya’ da göç büroları kurdurmuştur. 1941′ e kadar bu bürolar aracılığıyla eichmann yasalar çerçevesinde yahudi göçünü yürütmüş ve 250 bini aşkın yahudi’ nin filistin’e göçünü gerçekleştirmiştir. Hitler ilk olarak romanya, polonya, avusturya ve macaristan’ ı işgal etmiştir. Bunun sebebi de yahudi nüfusunun bu ülkelerde daha çok olması olarak gösterilir. 2. Dünya savaşı boyunca almanların kullandığı topların üretimini bir yahudi şirketi olan skf yapmıştır. Jacob wallenberg şirketin sahibidir. Standard oil de nazilere ait askeri araçların petrol ihtiyacını karşılamıştır. üstelik toplama kamplarında kullanılan gazların üretimi bile yahudi kimya firması olan farben şirketidir. Kısacası birileri (siyonizm) filistin topraklarında bir yahudi devleti kurulmasını istedi, ve avrupadaki yahudileri yeni kurulan ülkeye göçe zorlamasının sonucudur bu soykırım,
onlar avrupadan gitmek istemedikleri için siyonizm hitlerle anlaşmış zorla güzellik politikasını uygulamışlar. Bir askere ne emir verirsen yapar yapmak zorundadır askerliğin ilk kuralı emre itaattir, yapmayanlar olmuşmudur tabi ki de, yalnız emre itaatsizliğin bedeli ölüme kadar varır savaş zamanlarında,
burda suçlanacak birileri var ise bu soykırımın önünü açan, soykırıma neden olanlardır, aldığı emiri uygulayan askerin suçu ne? Bütün alman askerlerini suçlu gösterip cellat ibaresi yapıştırmak yanlıştır sayın uğur güney kardeşim.
5
| Bildir
![avatar](/images/avatars_thumb/21022381205369ea8ab7197.jpg)
H737 (363) - 22 Temmuz 2016 16:03
Fragmanlarını ilginç buldum ama bu konuda yeterince benzer temalı ve farklı tempolarda filmler var. sinema tarihi içinde o kadar yer tutacağını zannetmiyorum. Nihayetinde sinema dünyası, her kesimden her görüşten film olacak. Fragmandan az çok tahmin edilebiliyor filmin havası. Anladığım biraz melankolik ve fazlaca dramatize. Vakit bulursam seyrederim.
@koreli03 ilginç bilgiler vermişsiniz, bu bilgiler güvenilir kaynaklardan mıdır yoksa, aynen madalyonun diğer tarafı gibi belli bir görüş açısını empoze etmek açısından kurgulanmış mı dır? Kaynak belirtirseniz, okumak isterim. Teşekkürler.
@koreli03 ilginç bilgiler vermişsiniz, bu bilgiler güvenilir kaynaklardan mıdır yoksa, aynen madalyonun diğer tarafı gibi belli bir görüş açısını empoze etmek açısından kurgulanmış mı dır? Kaynak belirtirseniz, okumak isterim. Teşekkürler.
2
| Bildir
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
ugur guney (6) - 24 Temmuz 2017 01:55
Koreli 52!..Yazdıklarının hepsini okumaya yüreğim yetmedi,içim daraldı.Hani komplo teorileri bir insanı nasıl bu kadar esir alır anlamadım!..Soykırım kötüdür de işin içinden çık kardeşim,bu nedir böyle..D.Perinçek'in Kore modeli gibi..
10
1
| Bildir
![avatar](/images/avatars_thumb/17200779154a20d49e7d5fa.jpg)
Htmakina (3699) - 8 yıl önce
Adamlardaki kine bak hiç bitmiyor. Gerçek hayatta da böyleler bu açıkça görülüyor. Bir nazi soykırım olayına istinaden milyonlarca masum canı öldürdüler ve halen devam ediyorlar. Ellerinde bu güç olduğu sürece kendilerini masum göstermeye devam edecekler.
4
Sürprizbozan: Göster
İyi seyirler.Cevaplar (1)
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
ugur guney (6) - 03 Mart 2016 20:57
Auschwitz'i,Sobibor'u,Treblenka'yı Orhan Ağaçlı Dinlenme Tesisi zanneden a benim tarih bilmeyen,soykırım nedir bilmeyen tuhaf yurttaşlarım!...Nazi cellatları 6 milyonun üzerinde sivili,dini milleti ne olursa olsun,katletmişlerdir.Müsade edin de insanlar bunun hikayesini anlatsınlar.
10
13
| Bildir
![avatar](/images/avatars_thumb/13487526254982fe7daea25.jpg)
Volkssturm (48) - 8 yıl önce
Bu konudaki filmlerden gına geldi artık.
Bir tane yahudi yönetmen de çıksın Filistinlilere yaptıkları soykırımı anlatsın.
Serkan Aydemir@; Amacınız polemik yaratmak değil ama yorumunuz tam da siyonizmin istediği şekilde. Filistinli yönetmen film çekemez çekse de bunu çok az kişi izleyebilir. Malum film piyasasına da yahudiler hükmetmekte.
Şu an dünyadaki en ırkçı dine ve en ırkçı yönetime sahip olan bir toplumu haklı göremem ben. Siz istiyorsanız görün.
Bir tane yahudi yönetmen de çıksın Filistinlilere yaptıkları soykırımı anlatsın.
Serkan Aydemir@; Amacınız polemik yaratmak değil ama yorumunuz tam da siyonizmin istediği şekilde. Filistinli yönetmen film çekemez çekse de bunu çok az kişi izleyebilir. Malum film piyasasına da yahudiler hükmetmekte.
Şu an dünyadaki en ırkçı dine ve en ırkçı yönetime sahip olan bir toplumu haklı göremem ben. Siz istiyorsanız görün.
Cevaplar (1)
![avatar](/images/avatars_thumb/159977442962efd1f458df2.jpg)
Serkan Aydemir (1818) - 01 Mart 2016 18:49
Bir tanede Filistinli bir yönetmen çıkıp İsrail'de öldürülen masumları çekmedi galiba. Olaya bakış açısına göre ne yazık ki istediğiniz olay hiçbir zaman olmaz. Kural bu zaten herkes kendi çapında haklıdır. Amacım polemik yaratmak değil bu arada. Güç kimdeyse o kendini doğru gösteriyor işte.
6
| Bildir
![avatar](/images/avatars_thumb/9787430405b5c40461ad42.jpg)
Molar34 (215) - 8 yıl önce
Christopher Plummer'ın performansı şahane. İnsanın içinde acıma-sevgi karışımı bir duygu uyandırıyor. Sırf sonu için izlemenizi tavsiye ederim. Bazı ayrıntılar..
Fakat bazı yerlerde fazla acındırma olduğunu da düşünüyorum. Bir taraf salt kötü bir taraf salt iyi olarak lanse ettiriliyor gibi... Onun haricinde Plummer için izlenir.
7
Sürprizbozan: Göster
Fakat bazı yerlerde fazla acındırma olduğunu da düşünüyorum. Bir taraf salt kötü bir taraf salt iyi olarak lanse ettiriliyor gibi... Onun haricinde Plummer için izlenir.
Cevaplar (4)
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
ugur guney (6) - 03 Mart 2016 21:07
Salt kötü mü?...2.Dünya Savaşı meraklısıyım.Dolayısıyla o dönemle yakından ilgiliyim.Ben hiç iyi bir NAZİ'YE rastlamadım.Siz bu haydutları Berlin'in gece bekçileri filan mı zannediyorsunuz?
10
2
| Bildir
![avatar](/images/avatars_thumb/9787430405b5c40461ad42.jpg)
Molar34 (215) - 05 Mart 2016 13:04
Ben de WWII konulu filmlerin meraklısıyım. O konuda en az 20 film izlemişimdir. Hatta çeviriler de yaptım. Savaşlar bir insanlık dramıdır. Nazileri iyi görmeyecek ve gece bekçisi sanmayacak kadar bilgim var. Bu filmi sonuna kadar izlediyseniz pişman bir Nazi görmüşsünüzdür. İzlediğim diğer filmlere kıyasla bu filmdeki iyi/kötü ayrımının daha sert hatlarla ayrıldığını gördüm. Nazilere aferin demek nasıl insanlık dışı bir tutum olursa, Yahudilere de acıyıp günümüzde yaşananları haklı görmek, aynı oranda insanlık dışı olur bana göre.
7
7
| Bildir
![default avatar](/images/default_avatar.gif)
ugur guney (6) - 09 Mart 2016 16:50
Nazileri iyi görmek için bilgi sahibi olmaya gerek yok,vicdan sahibi olmak yeterlidir kanımca.Yahudilere acımak meselesine gelirsek,dünyanın en acımasız soykırımına uğrayan bu ırk,bütün yaşanan acılara rağmen ayağa kalkmasını bilip,dünyanın en önemli devletleri arasına girmiştir.(İsrail) Aldıkları Nobel ödüllerine,yetiştirdikleri dünyaca ünlü sanatçılara hiç değinmiyorum bile.Bu suretle,sağa sola insanlık dersi vereceğimize önce aynanın karşısına geçip ulus olarak kendimizle yüzleşmeliyiz.
10
3
| Bildir
‹ Önceki
1
Sonraki ›
Film Altyazıları
Furiosa: A Mad Max Saga (1,287)
Beverly Hills Cop: Axel F (899)
Kimitachi wa dô ikiru ka (544)
Dune: Part Two (230)
The Fall Guy (176)
Mad Max: Fury Road (157)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (111)
Tarot (95)
Inside Out (86)
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (74)
Dizi Altyazıları
House of the Dragon (8,701)
The Acolyte (863)
Evil (569)
Tracker (304)
Halo (197)
The Bear (157)
Better Call Saul (148)
Yellowstone (121)
True Detective (120)
The Walking Dead (114)