Giriş Kayıt
En çok beğenilen yorumlar
default avatar
(29) -
Film tamam güzel ama üzerine 30 dk ekleyip yeniden vizyona sokmak nedir? Ahmet Kural, Murat Cemcir.. Severiz sizleri ama bu para hırsı inanın hoş değil...


default avatar
(44) -
En iyi sahnesi
Sürprizbozan: Göster
çok güldüm hahahahaha
8


avatar
(130) -
sıkıcı mı ? tabi ki değil ama tamamen şişirilmiş bir film ,abartı oyunculuklar hat safhada ..belirtmekte yarar var,her iki oyuncuya da, işlerine de,ekibe de bayılıyorum fakat bu demek değildir ki ne yapsalar yerim,bu film olmamış maalesef... ''kardeş payı'' nın herhangi bir bölümü bile bu filmden çok çok daha eğlenceli ve )ders verici( ...
5


Yorumlar (137)
avatar
(1723) -
selçuk aydemir'in kaleminden mizah bombardımanı, ahmet kural kendini öyle bir aşmış ki filme klasman atlatıyor, replikler efsane...
8


default avatar
(22) -
Celal ile Ceren filminde daha çok gülmüştüm. 7 yaş ve üzeri için komik değildir diye eklenmeli bence film afişine.. Hüsrana uğradım. Tek kas kıpırdatmadan bitirdiğim ilk ve tek komedi filmi olsa gerek... Oyuncuları çok beğenirim. Yaptıkları hemen hemen her Yapımı izledim , eğlendim ama nedense bu olmamış be abi...


default avatar
(62) -
Çokmu Komik Diğil ama güldürüyo.
8


default avatar
(488) -
Çok eğlenceli ve matrak bir film. Eğer hala izlemediyseniz, izlemenizi tavsiye ederim.
8


avatar
(22) -
Belki türk sinemasının seyirci rekorunu kıracak kadar iyi değildi ama en azından recep ivedikten iyiydi be
Ben zaten bizim halkı anlamış değilim Recep İvedik nasıl bu kadar sevilmemesine rağmen bu kadar yüksek izlenme alabiliyor ???
8

Cevaplar (1)
avatar
(240) -
Bunun Sebebi tamamen yaş ortalamasıyla ilgili Gülücük Recep ivediği izleyenlerin yaş ortalaması çıkarılırsa en fazla 17-18'dir..ee bu yaş ortalaması da bel altı esprilerine bayılıyor haliyle Gülücük)


1
| Bildir


avatar
(68) -
Dedim ki işte Hababam sınıfı seviyesinde birsey izleyeceğim yanilmadim Hababam olmuş fakat Hababam Sınıfı 3.5 olmuş. 10/4
4


default avatar
(1) -
Tam bir hüsran.

Çalgı Çengi filmiyle muazzam bir çıkış yaparak gönüllerimizde taht kuran Ahmet Kural ve Murat Cemcir ikilisi ardından bir takım projelere imza attılar. İşler Güçler, Kardeş Payı vb. Şimdiye kadar imza attıkları projelerin hiçbirinde bu kadar sıradanlık yoktu. Bahsettiğim iki tane dizilerinin herhangi birinden 1 bölüm seyretmek bu filmi seyretmenizden daha mantıklı, güldürücü ve öğretici olabilir.
Hazır piyasada isim yapmışken bir film daha patlatalım ve parayı vuralım mantığıyla yapılmış bir film.Halk arasında şişirildiği için bu kadar çok izlendi ve amaçlarına ulaştılar.

Tavsiyem:

SAKIN İZLEYEREK PARANIZI VE ZAMANINIZI ÇÖPE ATMAYIN...


avatar
(33) -
film ben dandiğim diye kırılıyor resmen. bence hiç film çekme işine bulaşmasın bundan sonra selçuk aydemir. nokta net !
3


avatar
(86) -
Böyle dandik bir yapımdan iyi para kırdılar ya, helal olsun ne diyeyim. Bunlarda uyanık çıktı. Baktılar cem yılmaz yahşi batı, recep ivedik serisi gibi filmlerle reklam sayesinde iyi para kırılıyor. "Biz niye yapmayalım" demiş olmalılar.

Filmde seyir zevki namına olumlu hiçbir şey yok. filmde bolca oyuncu kasıntılığı var. Çöp film kısaca.
1


avatar
(104) -
İyiki sinemada izlememişim, sırf Türkiyede en çok izlenen film oldu diye meraktan izledim. Anladığım kadarıyla halk arasında şişirilmesinden dolayı bu kadar izlendi, Recep İvedik serisi olsun, Cem Yılmazın Gora Arog olsun bundan 10 kat daha komikti.
5


avatar
(103) -
Filmin başı çok güzelde sonuna geldiğinde bütün etkisi kayboldu. Hadi komedi filmi biraz abartı olacakta ;

Sürprizbozan: Göster
6


avatar
(340) -
sözüm ona "entellektüel" teröristi projelerine dahil eden bu ikili gözümden düşmüştür.ayrıca rasim öztekin kadar kasıntı,zorlama,yapmacık bir aktör bu filmde fazlasıyla sırıtmış.bi merdiven sahnesine birde magirüs sahnesine güldüm o kadar.
1


avatar
(8433) -
Ben büyük bölümüne bayıldım. Bir yerden sonra sıktı özellikle düğünün son zamanları... ama kesinlikle izleyin derim.


default avatar
(53) -
Oyuncuları ve tarzlarını çok seviyorum önceki filmlerini ve dizilerini izledim (izlediğim nadir yerli dizilerden) ama bu filmin bu kadar seyredilmesine anlam veremedim tamam komik ama önceki filmleri çok daha iyiydi .İkinci defa seyretmek isteyeceğim filmlerden değil.
6


avatar
(74) -
Bu filmi Türkiye'de milyonlarca kişi mi izledi şimdi ? Yazık demenin dışında söylenebilecek ne var bilemiyorum. Yere göğe sığdırılamayan 'Düğün Dernek' buysa Türk sinemasının ve izleyicisinin vay haline. Senaryo berbat, oyunculuklar başarısız, Sivas ağzı oyunculara zerre miktar gitmemiş bir buçuk saatin içinde gülünecek beş sağlam espiri bile mevcut değil.
Güzel olan tek şey filmin müziği

Cevaplar (1)
avatar
(709) -
Bence sen bir de recep ivedik 4'ü düşün,ben bu filmde değil de recep ivedik 4 filminden sonra Türkiye seyircisinden ümidi kestim,o saçmalığa o kadar kişi gittiyse,bence bu filme gidenlere fazla bir şey söyleyemeyiz.
10


5
| Bildir


avatar
(370) -
Film güzel. Lakin İşler Güçler ve Kardeş Payı'nın hitap ettiği kitle için biraz hafif kalmış. Bunun sebebiyse sanırım daha geniş bir kitleye ulaşabilmek ve biraz da "ticari" kaygılar olmuş sanırım. Zira saydığım dizilerin bazı bölümlerinde filme güldüğümden daha çok gülmüşümdür.

Artık tüm beklentimiz Çalgı Çengi 2. Onda da "bazı" kaygılarla çıtayı indirmezler umarım.
7


avatar
(1818) -
Ne öyle filmi kötüleyenler falan var. Anlamıyorum bu film kötüyse ne iyi. Şok Bence çok güzel bir film. Roberto Carlos espirisi bile yeter ya bu film için. hahahahaha Adamlar yapmış biz de izledik. Kurgu falan hikaye zaten. Git kafanı dağıt gel hesabıdır bu gibi filmler. Amaç güldürmedir ki bu film bunu başından sonuna kadar yapıyor. Helal olsun valla adamlara. Yani detaya falan takılırsanız her filmde hata bulursunuz şey yani hemen hemen(Mr.Nobody, Big Fish, İnto The Wild hariç). Son zamanlarda Türk film dünyasında değerli yapımlardan izleyin eğlenin.
8


avatar
(182) -
Komik; ama söylendiği, abartıldığı kadar değil maalesef. 30 dakika uzatılarak yeniden gösterime sokulmasını ben de komik ve saçma bulanlardanım. Gülmekten yarılırız beklentisiyle izlenmezse, yüzünüzü güldürebilecek bir film. Zira beklentim düşüktü ve ben keyif aldım izlerken. Özellikle Ahmet Kural beklendiği üzere döktürmüş gerçekten rolü.

Sürprizbozan: Göster
7


avatar
(820) -
Tabiri caizse "gülmekten yarmıyor" ama keyifli vakit geçirtiyor. Özellikle bir iki sahnede çok güldüm. Türk sineması seyirci rekorunu zorlayacak bir film değil evet 2. olacak bir filmde değil ama birincinin "recep ivedik 362" olduğu yerde baş tacı yapılası bir film olduğunu düşünüyorum.
7


avatar
(249) -
Film fazla bildik.Tv filmi kıvamında.Merak sanırım gişesini yükseltti.Kardeş payı bile daha komik.
6


‹ Önceki 1 2 3 4 ... 6 Sonraki ›
Türkçe Altyazı © 2007 - 2024 | hd film