Giriş Kayıt
Yorumlar (256)
avatar
(709) -
Tom Cruise "Colleteral" filminde oynadıktan sonra gerçekten kaliteli filmlerde oynayabileceğini, bir karakteroyuncusu olabileceğini düşünmüştüm.Son dönemdeki filmlerinden Jack Raecher i indirdim, lakin henüz seyretmedim,(o yüzden o film bu yorumuma katkı sağlamıyor) bilm kurgu filmlerini çok sevdiğim için dayanamadım "cam" sürümünü izlemişim. İyi ki de öyle yapmışım.. Çünkü filmi hiç ama hiç beğenmedim..
Nükleer bomba kullanılmış, dünya yüzeyinin coğrafyası değişmiş.Etrafta kalan tek bir bina var (empire state galiba) fakat binanın jaluzileri duruyor, hatta Tom içeriye camı kırıp giriyor. Şaka gibi.. Daha o kadar çok ki mantıksızlık saymakla bitmez..
Adı üzerinde "kurgu ". Lakinhiç olmazsa doğru düzgün kurgulayın kardeşim..Seyirciyi salak zannediyor yapımcılar, yönetmenler.. "World War z" gelse de şöyle sıkı bir kurgu islesek..
6

Cevaplar (2)
avatar
(56) -
Sürprizbozan: Göster
7


3
| Bildir
avatar
(709) -
Valla ne yalan söyleyeyim hiç böyle düşünmemiştim.. Demek ki değişik bakış açısı bu demek:) Şaşırdım ve hak verdim..
6


3
| Bildir


avatar
(215) -
Çok sıkıldım valla zor bitirdim filmi..Tom Kuruyüz'ün ablak suratını görmekten içim daraldı..
6


default avatar
(77) -
iamax te izledim. Korku filmi gibiydi. O drone lar neydi öyle arkadaş. Fena geriyordu adamı. Neyse Görsellik güzel ama yalnızlık hissi çok olduğunda pek görkem yok filmde. Bir de o Vik neydi öyle.


avatar
(39) -
Beklenti içerisinde olmamamınızı dilerim.Şayet filmin başında herhangi bir hareketlilik yok.2.bölüm de biraz hareketlilik var o kadar 3-5 robot parçası Hehehehe
6


avatar
(24) -
Sürprizbozan: Göster

ama kötü bir film değil, gayet de izlenir.
7

Cevaplar (2)
default avatar
(34) -
farkında olmadan moon u izlemiş olanlara spoiler veriyorsun kardeş


0
| Bildir
avatar
(56) -
Joseph Kosinski'nin kendi çizgi romanından uyarlanan film 2009 da bu uyarlanma kararı alındı. Moon'la çok ilgi kuramadım ama varsa böyle bir ilgi moon bu çizgi romandan esinlenmiş olabilir. Uyarlanma kararı dahi Moon dan önce.
7


1
| Bildir


avatar
(134) -
Yok... film çok sıradan harbi hiç düşünmedim böyle olacağını imdb puanını hak eden bir film değil bence..tom cruise'a yakışmayan konu darlığı ve oyuncu sıkıntısı çeken bir film bence.
4


default avatar
(162) -
Tom Cruise+Bilim Kurgu=Görsel Keyif.
Bu aktör olmasa 1 puan kırardım.
1-2 fazla oyuncu oynasa çok daha güzel olurdu.
Bir kaç görsel efekt i çok beğendim ve robotlar iyi kurgulanmış.
Yalnız herşeyin hava da uçtuğu bir film de motosiklet komik olmuş.
Biraz daha karışık konusu olsaymış
Cloud Atlas ı aratmazdı kesinlikle.

İzlenir.
7


default avatar
(7) -
Ben böyle kötü film görmedim ben bu alttaki film sanıp girdim pişman oldum
http://www.imdb.com/title/tt0816711/


avatar
(134) -
Sürprizbozan: Göster
7

Cevaplar (5)
default avatar
(53) -
hocam bu düşüncelere girme cidden bitersin hahahahaha
işin şakası bir yana çok açık uçlu bitti film,neyin ne olduğu tam belli olmadı.
7


0
| Bildir
default avatar
(81) -
Sürprizbozan: Göster
8


0
| Bildir
default avatar
(137) -
Sadece elleri bağlanan Jack hayatta kaldı,oda evin yolunu buldu.
Daha çok bilim kurgu filmi izleyin acemisiniz galiba bu tür filmlerde
8


0
| Bildir
default avatar
(5) -
Demekki yalnız değilmişim...


0
| Bildir
avatar
(153) -
Onu da Müge Anlı düşünsün
8


0
| Bildir


default avatar
(78) -
The Moon ile Matrix kirmasi bir film olmus. Bilimkurgu turunu cok sevmeme ragmen orjinal bir fikire rastlamadim. Tom Cruise rolu icin oldukca yasli kaliyor bu role daha genc bir oyuncu daha cok yakisirdi. Yine de sinemada bu turu izlemeyi ozlemisim 10 uzerinden 6 veriyorum.
6


avatar
(8) -
film fena değildi,eğlenmek için izlenebilir,konu bilindik
7


avatar
(40) -
film benim beklentimi karşılamadı, filmin yapıntı olduğu çok sırıtıyor animasyonlar efektler gözünüze gözünüze giriyor. izlenmeye değer ama çok beklentiniz olmasın


avatar
(26) -
Filmi izledim ve ne yazık ki hayal kırıklığına uğradım film $120,000,000 bütçe ile yapılmış, o kadar harcanan paraya yazık ya o bütçe ile gerçekten daha iyi bir film ortaya çıka bilirdi. film'in ilk yarısında uyudum bile ikinci yarısında biraz daha hareketlilik katmışlar insanlar film'i terk etmesinler diye ola bilir.
yönetmen Joseph Kosinski bu filminde sınıfta kaldı diyebilirim.
4


avatar
(54) -
film bence gayet güzeldi 2 saat sıkılmadan izledim, olumsuz yorumlara aldırmadan önce bir kendiniz görün derim izlediğinize pişman olmazsınız, 2077 de geçen aşk filmi gibiydi biraz Gülücük senaryoda bazı yerlerde karışıklıklar olabilir ama güzel bir Tom Cruise filmi olmuş tavsiye ederim Saygılar
8


avatar
(153) -
Film oldukça güzeldi. (Tavsiyem sinemada izleyin. Hd Cam vs izleyip de heba etmeyin. En azından Brip çıkana kadar bekleyin derim.)

Bence konunun havada kalan bir tarafı yok. Sadece dünyanın nasıl o hale geldiğini geç ve hızlı anlatıyor. Bu da galiba filmin süresi ile ilgili. Eğer 180 dk civarı yapılmış olsaydı daha doyurucu olurdu. Sonuna kadar sıkmadan izleten bir film olmuş. Eğer bir roman uyarlaması ise kitabını da okumak isterim. Bu arada filmin müziklerini çok beğendim

Son olarak, Tom abi tek başına kahramanlık hikayelerini iyi çok beceriyor. Saygı duymak lazım. Saygılar

Geçen sene Jack Reacher, Bu sene Jack Harper, seneye ? Süperrrrrr
8


default avatar
(98) -
kim nederse desin ben bu filmi beğendim. senede kaçtane bilimkurgu filmi çıkıyorki. en kısır tür. ben müzikal hariç bütün film türlerini beğenerek izlerim ama favorim her zaman bilim kurgu türü olmuştur. 1 senede yüzlerce dram, yüzlerce komedi-romantik, yüzlerce macera-aksiyon filmi çıkıyor piyasaya. bilim kurguya gelince adam akıllı 2 elin parmaklarını geçmez. uzun süredir yaşadığım bilim kurgu açlığını giderdi diyebilirim filmin. imdb puanıda tam yerinde 7,5 tam bu filmin notu. filmin konusu hakkında yorum yapmayacağım çünkü baya sürprizler var. konunun dramatik altyapısı olarak tabiiki bi moon değil ama gayet güzel ve keyifle izlenen bir bilim kurgu filmi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. özellikle benim gibi bilim kurgu filmi meraklılarına şiddetle tavsiye ederim.
10

Cevaplar (4)
avatar
(62) -
O zaman şanslı günündesin, daha doğrusu şanslı yılındasın, yanlışım olabilir ama sanırım en çok bilimkurgu filminin gösterime girdiği yıl bu yıl olacak, vizyona girecek bilimkurgu filmlerine bir bak istersen ki sadece Star Trek'in yazın gösterime girecek ve fena gözüken devam filmi bile yeter Hıhı


0
| Bildir
default avatar
(98) -
evet bunun bende farkına vardım. benimde en sabırsızlıkla beklediğim film world war z. düşün i am legend çıkalı kaç sene oluyor. onun gibi bi film daha yeni giriyor vizyona. en kısır tür ne yazıkki aynı zamanda en sevdiğim tür. teşekkürler bilgilendirme için.
10


0
| Bildir
avatar
(62) -
Rica ederim. Benim de en sevdiğim üç türden biridir bilimkurgu (diğer ikisi western ve polisiye) Yaz sezonunda benim de en merakla beklediğim film sanırım World War Z, gerçi yaz sezonunda vizyona girecek bütün filmleri henüz bilmiyorum. Pardon Man of Steel var birde. Büyük bir Superman hayranı olmak bir yana, onu da bilimkurgu olarak sayarsak zaten fena Gülücük Bu arada Oblivion'dan hiç bahsetmedim, ben fazla beğenmedim filmi, hani bazı filmler vardır, bir şeyler eksiktir, ama ne olduğunu çözemezsin. Örneğin bir Azınlık Raporu'na kıyasla, hatta kıyas bile kabul etmez belki de. Nedense hiç heyecanlandırmamıştı beni bu film, ama yine de bir bilimkurgu hayranı olarak izledim, gerçi ben Moon'u da beğenmemiştim, Uygar Şirin'di sanırım, filmin entelektüelliğinin ağırlığı altında ezildim gibi bir cümlesi vardı, bende de öyle oldu. Neyse, lafı çok uzattım.


0
| Bildir
default avatar
(98) -
bu filmin göreceli beğeni kriterimi puanlama metoduyla açıklık getirmeye çalışayım. azınlık raporu ve the moon gibi filmlerin puanı 8-8,5 arasındaysa, oblivioun gibi the island gibi -ki onuda çok beğenmiştim- b.k. filmlerinin puanıda 7-7,5 arasıdır. ama asla 5-6 arasında değildir.sanırım filmin ne kadar güzel olduğu veya ne kadar güzel olmadığı bu puanlama özetliyor. sonuçta b.k. türünde her zaman ilah filmler çıkmıyor. b.k. türünün bi schindler in listesi ya da shahsank redemption u değil tabiiki bu film. konunun dramatik altyapısı,içeriği ve kurgusu olarak zayıf ama kesinlikle güzel seyir zevki veren bir film. tür olarak hem kıt olduğu hemde çok sevdiğim bi tür olduğu içinde bana yetti.bu şekilde beğendim. bu filmin en önemli sorunu yönetmen. daha iyi üst sıralardaki bi yönetmen çekip kurgulasaydı kesinlikle daha iyi bir film olurdu. bide şu rus oyuncu olga hiç gitmemiş. rezalet bi oyuncu hemde önemli bir rolde. zaten sanırım yönetmende rus kökenli. ondan bu filmde oynatmış ama olmamış. filmin sorunları tamamen yönetmen odaklı. yoksa filmin altyapısı, anlatmak istediği konu, sürprizleri ve görselliği çok başarılı. anlatış biçiminde kurguda sorun var.
10


0
| Bildir


default avatar
(8) -
Arkadaşlar filmin konusu biraz klasik gelebilir ama kendini izlettiriyo ses ve görsel effektleri ben begendim .... tabi bu söylediklerim sinema da izlenirse ortaya çıkıyo galiba cam versiyonu çıkmış şimdi onu izleyip gelip buraya begenmedim demiyelim .. imdb punanı zaten filmin degerini gösteriyo 7.4 yeterli bi puan bencee... bi de ben morgan freemanı Saygılar çok sevdiğim için onun sahnede kaldığı süreyi az buldum Gülücük


default avatar
(113) -
sabah yorum yazdım akşam dayanamadım yine filme gittim ama kimseye bu filme gitmesi için tavsiye veremem-bilindik konular-tahmin edilen sonlar ve baş ağrısı..

puan5.5

Sürprizbozan: Göster
5


default avatar
(53) -
filmin ilk yarısı görsellik daha ağır basıyor sahneler bilim kurgu severleri doyurucu olayların nereye bağlanacağını düşünüyorsunuz,ikinci yarı tempo biraz daha yükseliyor,filmin konusu güzel,merak uyandırıcı fakat işlenişte sıkıntıya girmişler,bazı şeyler havada kalıyor filmde sanki bir üçlemeyi tek filme sıkışırma durumu gibi birşey sezdim,sebebi filmin giriş ve gelişme bölümüne çok zaman ayırmaları,sonuç bölümüyse biraz hızlı geçiştirilmiş,özetle güzel bir film ama insan bir alien,bir star wars taki aldığı keyfi alamıyor,artık öyle filmde yapmıyorlar zaten keşke mass effect,dead space veya halo filme alınsa bilim kurgu severler için müthiş olurdu.
7


default avatar
(30) -
Filmin 1 saatlik süresinde Tomun tek başına görmekten sıkılmıyacaksanız fragmanla kalın derim....


Türkçe Altyazı © 2007 - 2024