Giriş Kayıt
En çok beğenilen yorumlar
default avatar
(55) -
O kadar dandun devam eden dizi arasında ayıp ettiler güzelim diziye. En azından adam akıllı bir 2.sezonla bitir. Yarım bırakma. Bunun adı sinemaya ihanettir!
9


avatar
(1239) -
şu diziye harbiden yazık oldu. nasıl olurda devam etmez anlam veremiyorum. uzun bir sürede anlam veremicem sanırım pufff
9


avatar
(253) -
Bu kadar iyi bi dizi nasıl olur da biter anlamıyorum. Herkesin anlayamayacağı bir konu olduğu için olabilir belki. Bence Nolan nasıl benim aklıma gelmedi demiştir. Gülücük
8


Yorumlar (82)
avatar
(415) -
Çok büyük haksızlığa uğramış bir dizi. Bu kadar özgün ve heyecanlı dizinin iptal edilmesi gerçekten de üzüyor. Amerikan halkı ciddi manada salak gerçekten de.
9


default avatar
(7) -
Bilim kurgunun kralı olacak diziydi yazık oldu. keşke devamı yapılsa.
10


avatar
(99) -
Dizide ki oyunculuklar gerçekten çok iyiydi. Fakat sonlara doğru film senaryosunun kötüleşmesi ile oyunculuklar diziyi kurtarmaya yetmedi maalesef. Ben bir hafta boyunca yeni sezonun çıkması ile ilgili haberlere baktığımı hatırlıyorum. Tavsiye ederim, farklı bir deneyim olacaktır.
9


default avatar
(26) -
Keşke diziyi izlememiş olsaydım. Bi daha izler yine mest olurdum.
8


default avatar
(133) -
Konu bağlayıcı, güzel, hoş ama, yani bu başroldeki adamın itici duruşu bakışı beni diziden soğuttu. Nereden bulmuşlar bunu yahu? Hele bir bölümde, böyle alttan alttan kaşlarını çatarak bir bakışı var, aman Allah'ım.. Başroldaki adamın kötü oyunculuğuna ve itici hallerine katlanabilirseniz izlenebilir.
6


avatar
(1818) -
Hayat her zaman haksızlık yapar.Ne denir ki. Güzelim dizi yok oldu gitti. Her bölümünü hayretle izlediğimiz. Fantastik, bilim kurgu yönüyle çok başarılı bir diziydi. Senaristler o kadar üst düzey düşündüler ki diziyi toparlayamadılar. Tabi olaya başka şeyler de girdi ve dizi bitti. Dizi tarihine geçecek en iyi 1 sezon. Bazen böyle aklıma geliyor ve sonrası hüzün işte...
8


default avatar
(34) -
diziyi bitirdim ama soru işaretleri kaldı diziyi iptal etmeleri yüzünden her şey yarıda kalmış [spoil]diziyi bitirdim ama soru işaretleri kaldı diziyi iptal etmeleri yüzünden her şey yarıda kalmış 2016da kıyamet mi kopacakdı d gibsonun öngörüleri neden 2016ya kadardı dewamı güzel olacak bir diziymiş.
10


default avatar
(2) -
Atv de her çarşamba gecesi türkçe dublajlı izleyin arkadaşlar.


default avatar
(34) -
diziyi izlemeye yeni başladım daha 8. bölümdeyim çok güzel ve heyecan verici bir dizi bu dizi nasıl tutmadı nasıl yayından kaldırıldı hayret bisey.
10

Cevaplar (1)
avatar
(1333) -
Tutmama durumu yok, sanırım yayın akışına kurban gitmiş öyle duyumlar almıştım... ABC kanalı kış olimpiyatlarını yayınlamak uğruna dizini hayranlarını küstürmüş ve sonra bir türlü reytingler toparlayamayınca yayından kaldırmışlar...
9


0
| Bildir


default avatar
(55) -
O kadar dandun devam eden dizi arasında ayıp ettiler güzelim diziye. En azından adam akıllı bir 2.sezonla bitir. Yarım bırakma. Bunun adı sinemaya ihanettir!
9


avatar
(71) -
harika bir diziydi ..... dizi sona ulaştı ve bitti. ...josep fines Camelot'' ta da başrol oynadı o dizi de bir sezon çekildi


avatar
(1239) -
şu diziye harbiden yazık oldu. nasıl olurda devam etmez anlam veremiyorum. uzun bir sürede anlam veremicem sanırım pufff
9


avatar
(61) -
güzel dizi; konusu ilginç de devamı gelcek gbi durmuyor pufff
9


avatar
(147) -
ben inanıyorum ki bu dizi bi yolunu bulup geri dönecektir.. konu mükemmel çünkü..


default avatar
(97) -
Anlamadığım küçük bir nokta,bu filmi begenmeyip yerden yere vurup da Fringe tapan insanlar nasıl türüyorlar biri açıklasın,konu,işleyiş,kurgu ve kesinlikle gizem,oyunculuk bakımından bu film çok üst seviye de.
10


avatar
(253) -
Bu kadar iyi bi dizi nasıl olur da biter anlamıyorum. Herkesin anlayamayacağı bir konu olduğu için olabilir belki. Bence Nolan nasıl benim aklıma gelmedi demiştir. Gülücük
8


avatar
(147) -
filmin 10-11 ve 17 sezon finalini 22 izledikden sonra rezalet olub olmadigini soyleyiniz lutfen


default avatar
(1) -
Güzel olmayan dizidir hoşlanmadım. .s


avatar
(249) -
Bu diziyi izleyip de sinir hastası olmadan bitirebilen arkadaşları canı gönülden kutluyorum 7.bölümden öteye gidemedim.
3

Cevaplar (1)
default avatar
(141) -
aynen
5


3
| Bildir


avatar
(15) -
rezalet bi dizi yazık oldu pc başında bunu izlediğim zamana


‹ Önceki 1 2 3 4 5 Sonraki ›
Türkçe Altyazı © 2007 - 2024 | hd film