Giriş Kayıt
özel mesaj
spacer

cngiz

 
Kayıt : 21 Aralık 2013
  • Halk Düşmanları
    Halk Düşmanları
  • Biz Böyleyiz
    Biz Böyleyiz
  • Joker
    Joker
  • Yırtıcı Kuşlar (Ve Muhteşem Harley Quinn)
    Yırtıcı Kuşlar (Ve Muhteşem Harley Quinn)
  • Better Call Saul
    Better Call Saul
  • Çernobil
    Çernobil
Son Yorumları
Biz Böyleyiz (2020)
14 Haziran 2020
Film bence oldukça iyi bir senaryoya sahipti. Bir fikri olmadığını savunan arkadaşlar bence kendilerini sorgulasınlar. Oldukça sade ve güzel bir anlatımla o kadar temiz bir anlatımdı ki keyif almamak elde değil.

Konu gayet hayatın içinden ve abartısız anlatılıyor ki bizim abartı bekleyen izleyici kitlesinin beğenisini almaması normaldir. Güzel bir hikaye dinlemek isteyen izlesin.
Joker (2019)
07 Haziran 2020
Oyunculuk falan güzel ama filmde çok yavan kalan şeyler var. Öyle herkesin coştuğu kadar süper, hiper falan değil. Ortalama üstü bir film.
Filmi izleyerek boşuna zaman harcamayın. Öncelikle zaten dolu bir hikaye yok. Harley, Joker'den neden ayrıldı? Bu kadar insana tam olarak ne yaptı da peşine düştüler yok. Her şey oldu bitti bir senaryo ile ilerliyor.

Harley önceki filmdeki "Aman kafesine fazla yaklaşmayın", "Aman vicdansız bir suçlu" vs. havasından çıkmış sanki tamamen Joker ile varolmuş bir ev hanımı havalarında. Yahu anladık Joker'i seviyor ama Harley'de azılı bir suçlu bu kadar da yerle bir edilmez ki.

Espriler yavan, hiç komik değil, olaylar boş, normalde insanların vermeyeceği tepkiler, yani kurgu rezalet, oyunculuk rezalet, resmen aklınız ile alay edildiği için sürekli uyuz oluyorsunuz.

Benim zamanım değerli değil, aklımla alay edilsin problem değil diyorsanız izleyin.
Türkçe Altyazı © 2007 - 2024 | hd film