Giriş Kayıt

Düğün Dernek, Tüm Zamanların En Çok İzleneni


  1. Haberler
  2. Sinema
Quaresmania - 23 Şubat 2014 18:51

1820 

resim

'Düğün Dernek', vizyondaki 12. haftasına girerken 6 milyon 600 bin 893 seyirciye ulaşarak, 'Fetih 1453'ün, "en çok izlenen yerli filmi" unvanını aldı.

Yönetmenliğini Selçuk Aydemir'in yaptığı 'Düğün Dernek', vizyondaki 12. haftasına girerken 6 milyon 600 bin 893 seyirciye ulaşarak, 52 haftada 6 milyon 572 bin 618 kişi tarafından izlenen 'Fetih 1453'ün, "en çok izlenen yerli filmi" unvanını ele geçirdi.

Konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamaya göre, sinemalarda gösterimi devam eden 'Düğün Dernek', 12. haftasına girerken 6 milyon 600 bin 893 izleyici sayısına ulaşarak, Türk sinemasının "en çok izlenen filmi" oldu. Yaklaşık 4 hafta daha vizyonda kalacak filmin izleyici sayısının 7 milyona ulaşması bekleniyor.

Yapımcılığını BKM Film'in üstlendiği, Selçuk Aydemir'in yazıp yönettiği, Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in başrollerini paylaştığı, Rasim Öztekin, Şinasi Yurtsever, Devrim Yakut, Barış Yıldız, İnan Ulaş Torun'un rol aldığı 'Düğün Dernek', 6 Aralık 2013'ten bu yana sinema salonlarında izleyenlerle buluşuyor. Filmde, imece usülü bir Sivas düğününün hikayesi anlatılıyor.


Dügün Dernek
2013
Düğün Dernek
Komedi106 dk

Yönetmen: Selçuk Aydemir
Sezonun en büyük komedisinin kütüğü Sivas! Sivas'ta bir köy düğününde dünyanın çivisi çıkar ve planlanan evlilik sürprizler doğurmaya başlar... İmece usulü bir düğün yapmaya kalkışan 4 kafadarın hikayesi! Ahmet Kural, Murat Cemcir, Rasim Öztekin,...
6.9 (23,945 Oy)

Kaynak: ntvmsnbc


Yorumlar

scientist 23 Şubat 2014 19:08
Bazı filmlerde artık normal oylara değil, oy sayısını tıklayıp grup oylarına bakıyorum. Genelde beni yanıltmadılar. Saygılar

Bu filmin TA puanı 7.9, grup oyları 6.3.
hakanPolat 23 Şubat 2014 19:59
« scientist » yazdı:
Bazı filmlerde artık normal oylara değil, oy sayısını tıklayıp grup oylarına bakıyorum. Genelde beni yanıltmadılar. Saygılar

Bu filmin TA puanı 7.9, grup oyları 6.3.


Ben bunu bilmiyordum, grup oyları nedir ne anlama geliyor?
aytcakn 23 Şubat 2014 21:14
« scientist » yazdı:
Bazı filmlerde artık normal oylara değil, oy sayısını tıklayıp grup oylarına bakıyorum. Genelde beni yanıltmadılar. Saygılar

Bu filmin TA puanı 7.9, grup oyları 6.3.



Bende bilmiyordum ne anlama geliyor acaba, açıklar mısınız?
erdemekshi 23 Şubat 2014 21:48
filmlerin yüksek seyirci rakamlarına ulaşması beni çok sevindiriyor türk sinemasının yatırım yapılabilirliği artıyor

şimdi bu filmin şuanki geliri 70 milyon civarı dvd hakları tvye satışı 100 milyonu bulur insanlar bu sektörde böyle paralar olduğunu görürse çok daha kaliteli yapımlar bizi bekler.

ama umarım 50 yıllık türk sinema sektörünü dram ve komedi kıskacından kurtaracak yapımlar da görürüz bilim kurgu fantastik yapımlardan bahsediyorum
Mawashi 23 Şubat 2014 22:24
« scientist » yazdı:
Bazı filmlerde artık normal oylara değil, oy sayısını tıklayıp grup oylarına bakıyorum. Genelde beni yanıltmadılar. Saygılar

Bu filmin TA puanı 7.9, grup oyları 6.3.


Kesinlikle katılıyorum. Saygılar
scientist 24 Şubat 2014 02:22
Sitenin sağ üst tarafında Gruplar yazıyor. Benim bildiğim kadarıyla oradaki üyelerin oyları ama sanırım hepsinin oyları da değil. Tam olarak hangi grubun oyları olduğunu bilmiyorum. Yöneticiler bizi aydınlatsa iyi olacak. Hehehehe Saygılar